להקנות יכולת לתקשר בשפת המקשיב ויצירת "כימיה". למנוע התנגדויות ראשוניות וליצור הקשבה אקטיבית אצל המקשיב בזמן קצר.
במהלך הסדנה לומד המשתתף לזהות את סגנון התקשורת האישי שלו ואת המשמעויות התקשורתיות של הסגנון. לאחר מכן לומד המשתתף לזהות את קיומן ומאפייניהם המיוחדים של שאר סגנונות התקשורת ויתרגל את השימוש בכלים אלו.
במהלך הסדנה יקבלו המשתתפים סיכום מקיף של סגנונות התקשורת: כיצד ליצור שיחה ראשונה עם כל לקוח או עמית לעבודה,
כיצד לפתוח בשיחה עם כל סגנון תקשורת, מה מבנה השיחה, כיצד להתמודד עם כעסים והתנגדויות וליצור שיתוף פעולה עפ"י סגנון תקשורת,
כיצד ליצור שינוי או לחלופין לשווק רעיון או "מוצר" חדש.
בהמשך הסדנה יתרגלו המשתתפים שימוש בסגנונות תקשורת בתהליך המכירה המלא שלהם עד כדי שליטה מלאה בסגנונות תקשורת.
אפקטיביות בתקשורת ומניעת סכסוכים
הפחתת
התנגדויות
איך להעביר
מסר שייקלט
איך מדברים
אל קבוצה
שיפור יכולת המכירה
שיפור התקשורת ושיתוף הפעולה
צמצום מתחים וחיכוכים
שיפור הביטוי העצמי
שיפור יכולות
משא ומתן וחתימה